Matte Nails & Metal Details // NAILS

Da li vam se dešava da nešto ugledate i odmah znate kako biste nosili? Nebitno da li je u pitanju komad odeće, obuće, ili u mom slučaju dekoracija za nokte. :D
E tako je meni bilo upravo sa ovim metalnim zlatnim nitnama, čim su stigle, odmah su mi se dopale i videla sam ih u ovako nekom manikiru, vrlo jednostavnom zapravo, sa dosta nitni na noktima, kao glavnim motivom i obavezno u mat varijanti. Podsetih se svog voljenog Golden Rose Wow laka u boji 13 koji je popularan skoro kao i karmin u nijanse 10 da sam jedva došla do njega. U nastavku pogledajte koje sam proizvode koristila.







Flormar - Snow White
Golden Rose Wow 13
Aura Matte Top Coat


Direktan link ka videu imate OVDE



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

1 comments