Yellow Chevron Stamping // NAILS

Novi manikir, možda ne tako adekvatan godišnjem dobu, ali hej, imam jednu neon nitnu! ;)
Jedno veče sam bila slobodna da testiram nekoliko noviteta sa Born Pretty Store stranice i totalno se razočarala. Imala sam nekoliko novih pločica za pečatiranje i činilo se kao da sam potpuno zaboravila kako to ide. Blogokoleginice su mi mnogo pomogle u otkrivanju problema, i zaključak je da je do pločica, a ne do mene. Kakve to ima veze sa ovim manikirom? Pa, bila sam presrećna kada sam uzela neku stariju pločicu i zapravo uspela da prenesem motiv. :D Takođe, rekla bih da mi je ovo jedna od najdražih pločica.


Nakon nanetog baznog laka, na sve nokte sam nanela po dva sloja China Glaze sivog laka. Na tri srednja nokta sam prenela motiv sa pločice uz pomoć žutog laka za pečatiranje. Nokat na palcu i malom prstu su dobili jednu neon nitnu i to je to! Veoma jednostavan manikir, a po meni efektan. Sve nokte sam premazala brzosušećim završnim lakom.









China Glaze - Elephant Walk


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

2 comments

  1. Savrseno! Kako je lepo kada covek prati svoj unutrasnji osecaj, dozivi ga i realizuje. Kroz ovakve radove usavrsavas se ti, a uzivamo mi, pa neka ovaj ciklus ne prestane. Nemoj nikada da gasis blog, jer tvoja strast ce naci svoj put, bez obzira sta drugi pricali i sta se trazi. Imas svoju publiku, cuvaj je i neguj svoje talente. Daj sada, sve najbolje od sebe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko si mi samo ulepšala dan ovim komentarom, nisi ni svesna! :)
      Ovaj post je tačno to. Drago mi je da si to prepoznala, i kada pročitam ovako nešto definitivno ne pomišljam na gašenje bloga, i ovo mi daje motivaciju da budem još bolja. :)
      <3 !

      Delete