Golden Rose Sheer Illuminating Base // REVIEW

Golden Rose je nedavno izbacio mnoge novitete na tržište, a kako je ovo za mene nešto potpuno novo i drugačije, imala sam želju da ga dobro testiram. U pitanju je Primer za lice, koji ima ''Luminous Finish'' odnosno svetlucavu završnicu. Kako se pokazala kao podloga prilikom šminkanja pročitajte u nastavku.


Pre svega mali uvod, kako biste stekli utisak kakva je moja koža i kakve su joj potrebe. U zimskom periodu je izrazito suva dok u letnjem ide ka normalnoj. Često imam probleme sa isušenim delovima na licu,  a pore mi nisu proširene. Dakle, prajmere uglavnom koriste osobe sa masnom kožom, kako bi se puder duže zadržao na licu, ili osobe sa proširenim porama, kako bi se smanjio njihov izgled. Suva koža ne zahteva pomagala kod trajnosti šminke jer se sama po sebi na takvoj koži duže zadržava i ne ''klizi''. Kada sam ovo rekla, jasan je zaključak zašto inače u svakodnevnom šminkanju ne koristim ovu vrstu proizvoda. Samo kada su u pitanju posebne prilike. A tada nanosim hidratantnu kremu, upravo ovaj prajmer pa onda ostatak šminke.



Dolazi u kartonskom pakovanju u kom se nalazi tuba na pumpicu koja radi odlično, i za ovakav tip proizvoda je ovo možda najbolji izbor. Sadrži 30ml i preporučuje se da se iskoristi u roku od 12 meseci. Kao što možete da vidite na narednim fotografijama, daje prelep svetlucavi izgled kada se nanese, i taj sjaj se probija kroz puder kada ga nanesete kao podlogu. Nisu u pitanju šljokice, pa nema potrebe za brigom da li će izgledati preterano na licu. Što se tiče produžavanja trajnosti šminke na licu, kao što sam gore navela, nisam ranije imala velikih problema sa tim, ali mislim da puder lepo klizi po ovoj podlozi i svakako daje licu svežiji i lepši izgled. Nisam sigurna koliko bi ovakva završnica odgovarala osobama sa masnom kožom, ali suvoj hoće sigurno, kao i svima koji vole 'dewy' izgled kože i lica.






*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju


Share:

9 comments

  1. Trenutno sam u fazi kad obožavaam hajlajtere i tečne iluminatore, a ova baza se čini savršenom! Isprobala sam je kod Jelene i od tad želim da je kupim, ali bezuspešno jer je nema ni u jednom Liliju :D Znaš li ti gde je mogu uzeti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te potpuno. :D Ja pokušavam mnoge GR novitete da pronađem pa mi ne polazi za rukom. Samo sam čula da su parfimerije Altea i Kristabell dobro opremljene, samo ih nisam posetila još uvek pa ne mogu ja da ti potvrdim.

      Delete
  2. Odlican post, odlicna recenzija, baza se cini jako dobrom, moracu da je potrazim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko je pronađeš, javi utiske. Hvala ti. :)

      Delete
  3. Očajnički tražim tu bazu jer daje prelep izgled. Ali tamo gde ja živim nikada nisu čuli za taj prajmer tako da cu sačekati putovanje i kupiti je.

    http://mirjanasite.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ćeš uspeti da je pronađeš. :)

      Delete
  4. Ja koja imam kombinovanu kozu obozavam ovu bazu! :) Ukoliko stavite puder za matiranje, nema sanse da prosijate niti da vam sminka spadne, tako da je meni ova baza pun pogodak jer nekako da poseban izgled kozi lica :) Izgledate kao keramicka lutka :)

    ReplyDelete