SOUFEEL narukvica // REVIEW

Jedan dan nakon mog rođendana mi je stigao ovaj paket na adresu, i bilo je to prijatno iznenađenje. U pitanju je jedna divna narukvica, izrađena od srebra u vidu one narukvice na koju se nižu privesci od kojih svaki nosi neku svoju priču. Imala sam priliku da odaberem narukvicu koju želim, kao i priveske. Kao što po naslovu posta i fotografijama možete da zaključite, u pitanju je brend Soufeel. Evo nekih detalja za početak po pitanju sajta, naručivanja i vremena stizanja paketa. Njihovi proizvodi su napravljeni od 925 srebra. Moj paket je naručen, i dostavljen za manje od 15 dana što je svakako odlično ukoliko imate želju nekome da ovo poklonite, pa znate da nećete čekati po mesec dana da vam paket stigne. Ukoliko vaša narudžbina prelazi cifru od 50$, dostava vam je besplana te je moj savet da ukoliko odlučite da naručite nešto sa ovog sajta to bude u malo većem iznosu od navedenog jer se više isplati. Takođe piše da je moguće vratiti paket u roku od 365 dana.


Moj paket je stigao lepo zapakovan, svaki privezak je bio u posebnoj kesici, narukvica takođe, sve to smešteno u kutijicu, a kutijica u kesicu zaštićenu adekvatnim materijalom kako ne bi došlo do oštećenja u transportu i zaista nije. Kada je veličina narukvice u pitanju preporučuju da se izmeri obim zgloba i doda 1,5-2 cm te da je to prava veličina za vas. Obim mog zgloba iznosi 16 cm pa sam odlučila da naručim dimenziju od 17, mada mislim da sam mogla veću, jer kada se nanižu privesci postaje mi malo tesna. S obzirom da već imam narukvicu ovog tipa koja je, ako se ne varam bila 17cm (mereno bez kopče) mislila sam da će i ova odgovarati, ali ona ima 17cm sa kopčom. No nema veze, da se vratimo na njen kvalitet. Ima onaj poznati sistem kopčanja na klik, i mislim da nema šanse da se sama otvori. Ono što je malo ,,nezgodno" kod ove narukvice jeste što vam spadaju privesci prilikom skidanja, ali se to može rešiti kupovinom takozvanog stopera. Inače ga dobijate besplatno za neke veće porudžbine na sajtu što smatram odličnim. Pored ove kutijice, stigla mi je i lepa kesica u koju se može zapakovati ukoliko je u pitanju poklon.




Sada nešto o privescima ponaosob. Naručila sam dve perlice, dva viseća priveska i jedan sa fotografijom. Još uvek ne nosim narukvicu dovoljno dugo da vam kažem da li postoji mogućnost da se te perlice izgule, ali za sada su u odličnom stanju, kao i prvog dana. Na jednoj je mala panda koja mi ne smeta pri nošenju, ne grebe druge priveske i čvrsto stoji na privesku. Sledeća, plava perlica je nešto u šta sam se odmah zaljubila i jako mi je drago da sam izabrala upravo nju. Ono štp je karakteristično za dva viseća priveska jeste da sadrže cirkone. Šapica ima sitne crne cirkone sa obe strane, pa praktično ne postoji prednja ili zadnja strana priveska, dok je detelina malo zaobljena i kod nje je situacija drugačija, zeleni cikoni su samo sa jedne strane. Ono što je posebno kod ovog brenda jeste što prave priveske sa vašom željenom fotografijom što čini ovaj koncept nakita još posebnijim. Imate nekoliko opcija u koje možete smestiti fotografiju, bilo da su to privesci u obliku srca, kvadrata, kruga, kao i ogrlice tog tipa. Ja sam se odlučila za onaj u obliku srca, gde je sa jedne strane fotografija koju vi izaberete, sa druge cirkoni. Narukvica mi je do sada ispala nekoliko puta, privesci su umeli da se razlete na sve strane po podu ali su i dalje svi čitavi, bez vidnih oštećenja, ili nedostatka cirkona.
























Celu ponudu možete pogledati OVDE.
Kao zaključak bih rekla da je ovo jedna kvalitetna narukvica kao i privesci. Proizvodi su identični kao na fotografiji, nije bilo oštećenja niti ispadanja cirkona što je jako bitno.
Ukoliko vi odlučite da naručite nešto sa ovog sajta možete da iskoristite moj popust BLOG5 koji vam nudi 5% popusta.

Na kraju pogledajte i Unboxing video! :)



Share:

8 comments

  1. Prelepa narukvicaa 😍😍😍Privesci su divnii
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Odlicne si privjeske odabrala :)

    ReplyDelete
  3. Odlični su privesci, samo kolko sam videla na snimku narukvica samo za nijansu da je duža bila bi bolja. Baš divno od njih što sve to lepo skockaju pogotovo kad je za poklon kupljeno :-) Imaju oni i odlična sniženja samo je potrebno pratiti i ugrabiti popust :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, narukvica mi je malo tesna, napravila sam grešku što sam poručila ovu. :) Slažem se. :)

      Delete