NYX Lip Pencil Brown // REVIEW

Olovke za usne su proizvod koji volim i često nosim. U današnjem postu vam predstavljam jednu od brenda NYX u nijansi Brown. Moda i šminka devedesetih se vratila i ja se tome jako radujem, te mislim da je braon boja na usnama pun pogodak, a ovo je prava nijansa. NYX olovke bih opisala kao maalo suvlje, pa bi bilo dobro hidrirati usne pre nanošenja. Trajnost je svakako duža nego kod običnih karmina, ukoliko je nosite samostalno možda će vam biti potrebno minimalno popravljanje nakon jela, a ukoliko je nosite ispod karmina, sigurno će vam mnogo produžiti njegovo trajanje.





Jedan jako kratak post, ali je ovaj proizvod vredan pominjanja na blogu. Možete ga pronaći na sajtu Alexandar Cosmetics, u njihovim prodajnim mestima ili distributivnim centrima po ceni od 367 dinara.

Imate još malo vremena da učestvujete u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti neke sitnice, od kojih je jedna upravo olovka za usne! Klik na link >> http://goo.gl/1ghdHF


Share:

10 comments

  1. Sviđa mi se kako ti stoji. :) Ja nemam običaj da ih nosim pa tako imam svega nekoliko u kolekciji, uglavnom Essence dominiraju i njima sam baš prezadovoljna. L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, hvala ti. :) Stare Essence olovke su odlične, ja ih isto imam nekoliko i takođe sam prezadovoljna. :)

      Delete
  2. Sviđa mi se i nijansa i kako ti stoji. Mada mislim da ne bi na meni tako dobro stajao kao i tebi. Ja imam Mauve NYX olovku na izdašaju i obožavam je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Joj, znam da sam zapamtila tu nijansu, na fotografijama izgleda odično! :)

      Delete
  3. Stoji ti savrseno! :) Ja nikako da obratim paznju na njihove olovke. Bila sam pre neki dan u Beocosmetics-u ali od guzve nisam mogla nista da vidim. :( Samo sam kupila ono po sta sam dosla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Marry! :) E ima strava boja, meni se baš dopadaju, baci pogled kad odeš sledeći put obavezno. Proguraj se tamo. :D

      Delete
  4. Odlicno ti stoji! volim ovakve nijanse :)

    ReplyDelete
  5. Lepo ,mogla bi da probas drugi put boju nesto poput boje crnog vina ,slikaj pa da uporedimo,inace i ova boja je ok.:-)
    Pozzz





    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je na blogu i takvih boja. Hvala ti. :)
      Pozdrav!

      Delete