NYX Dark Circle Concealer // REVIEW

Danas vam predstavljam jedan zanimljiv proizvod.
Ukoliko pratite strane devojke na YouTube-u možda ste mogle da primetite da se umesto korektora pojavljuju crveni karmini, ili narandžasti korektori. Želela sam da isprobam i vidim o čemu je reč.
Po jednoj preporuci sam se odlučila za ovaj NYX Dark Circle Concealer.
U nastavku teksta pročitajte kakvi su mi utisci.




Dolazi u kartonskoj kutiji koju kad otvorite ima još jednu pregradu kroz koju nisam mogla da izvučem proizvod, i kako me je to nerviralo, pocepala sam je. Potpuno nebitna informacija, no za vas koji možda čuvate šminku u originalnim kutijama da znate.


Teglica je plastična i zaista je mala. Sadrži 2.9 g. Nijansa koju ja imam je Light, a postoje ukupno četiri. Najsvetlija je Fair, a dve tamnije su Medium i Deep. Ja sam se odlučila za ovu iako bi mi možda u ovom periodu godine više odgovarala svetlija nijansa.
Ovaj korektor sadrži narandžasti podton i on bi trebao da neutrališe tamne (plave) podočnjake.


Sadržaj ovog proizvoda možete pročitati na donjoj fotografiji, a na kutiji piše da je formula obogaćena kokosovim uljem.


Kako ga ja koristim i šta mislim o ovom proizvodu?
Ovaj proizvod nanosim domalim prstom (kako je i preporučeno na sajtu Alexandar Cosmetics-a) u predelu ispod očiju i to nikako u onom obliku trougla, ne spuštam se ka obrazima, isključivo na predeo ispod oka na podočnjake. Time vidno neutrališem tamnije delove, a onda preko njega stavljam neki drugi svetliji korektor (Aura Correct ME!), ali sa njim idem malo niže i zahvatam veću površinu. Bitno je da setujete korektor da se ne bi skupljao u pregibe, i tada će stajati, neće mrdati.
Na donjoj fotografiji možete videti kako to izgleda na mom licu. Ispod desnog oka, odnosno na levoj strani gledano u fotografiju, sam nanela korektor, dok na drugu stranu nisam. Istina, na fotografiji je mala razlika, ali je uživo veća, verujte mi. Inače imam puder pa je on možda učinio da razlika bude manje vidna.
Što se tiče toga kako mi odgovara na mojoj suvoj koži, zadovoljna sam. Sam korektor kao da je malo masan pod prstima i prosto klizi. Iako trenutno vodim bitku sa licem korektor sasvim fino izgleda. Ovaj proizvod je ispunio moja očekivanja i jako mi je drago zbog toga.


Ukoliko imate dosta tamnije kolutove ispod očiju imate moje preporuke za ovaj korektor. Naravno, moj predlog je da preko njega ide svetliji, u svrhe posvetljivanja, a da ovaj kupite u nijansi najpribližnijoj vašem tenu. Možete ga pronaći u svim Alexandar Cosmetics prodajnim i distributivnim centrima kao i na njihovom sajtu po ceni od 695 dinara.

Nadam se da sam vam možda malo pomogla pri odabiru pravog korektora. ♥


Share:

10 comments

  1. Imas jako lijepe obrve. Cula sam za ovaj proizvod no mislim da mi nije potreban jer nemam problema sa podrucjem oko ociju (za sad) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, to mi je jedan od najdražih komplimenata. :) Ukoliko je tako, to je odlično. :)

      Delete
  2. Vec dugo razmisljam da ga kupim ali uvek zaboravim na njega dok ga opet negde ne vidim :) Razlika se primeti, ubedila si me, kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam upamtila da ga probam kada sam išla na sajam i ubedilo me to što mi se učini baš pogodnim za suvu kožu. :) U tom slučaju se nadam da će ti se dopasti. :)

      Delete
  3. Imala sam Nyx-ov tečni u nijansi yellow, bio mi je super jer imamo isti problem. Ovaj nikad nisam uzimala u razmatranje, ne znam zašto :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam i ja taj tečni, ali u nekoj drugoj nijansi i nije mi bio baš toliko dobar, malo suv. Meni je ovo, pa preko Aurin correct me dobitna kombinacija. :)

      Delete
  4. Vidi se razlika. Bas ti je fino neutralisao podocnjak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo se vidi veća razlika. Ali u svakom slučaju radi svoj posao. :)

      Delete
  5. Ja se samo razmisljam koju bi nijansu uzela jer imam onako tamne braonkaste kesicee???

    ReplyDelete