How To: Full Eyebrow Routine

Jako često dobijam komplimente za obrve i lično su mi apsolutno najbitniji deo šminkanja. Čak i kada se ne šminkam, trudim se da imam uredne obrve i da uvek savršeno izgledaju. Ne radim ništa spektakularno, niti mislim da ćete pročitati i videti nešto što do sada niste, ali sam odlučila da objavim ovaj post, jer obrve to zaslužuju. :D

I treba li da napomenem koliko devojke i dalje, posle toliko priče, fotografija, klipova, šala i svega ostalog vezanog za obrve i dalje greše??

Proizvodi koje koristim su sledeći:



Kao što sam rekla, ništa spektakularno. Pinceta, makazice i četkica, i olovke. Lično su mi olovke najjednostavniji i najbrži način. Na fotografiji vidite Essence Brown, Blonde, Soft Blonde, Aura 02 i NYX Wonder olovka. Ukratko o svim proizvodima - iako imam braon kosu smatram da mi je ta olovka dosta tamna. Soft Blonde presvetla, tako da je ponekad koristim samo za prvi deo obrva, unutrašnji, kako da se izrazim? Essence Blonde mi savršeno odgovara. Aura olovka je odlična, ali sam ja pogrešila pri izboru nijanse, previše je braon, topla nijansa za mene. Iako će vam se na fotografijama učiniti da mi boja ne odgovara potpuno uživo izgleda mnogo bolje i nije tako izražena razlika. Wonder olovka je sjajna stvar i ponovila sam kupovinu jer sam prošlu izgubila. Koristim je za waterline, da uokvirim usne, obrve...


Ova fotografija je potpuno nereprezentativna, malo i mutna, izvinjavam se. Prirodna boja mojih obrva je dosta tamna, dlaka je dugačka, jako su guste. Za sve vas koje počinjete sa čupanjem obrva, molim vas, nemoje ih prečupavati. Gledam svoje stare fotografije i ne znam šta mi je bilo. Mogu samo da kažem da imam sreće što sam uspela da ih pustim.


Prvo naravno čupam obrve običnom pincetom. Nikada nisam išla u salon niti mi je neko čupao obrve, a nisam ni vosak probala, mislim da to lako može da pođe naopako. Pincetom čupam jako malo ispod prednjeg dela obrva, i jaaako malo na gornjoj ivici. Nikako ne treba čupati previše dlaka sa gornje strane.


Kao što sam rekla, dlaka mi je dugačka, i da bih sprečila tužne obrve, skraćujem ih povremeno. Za to koristim četkicu sa prve fotografije i makazice.


Nakon toga sledi iscrtavanje, da bih popunila prazna mesta. Olovkom prelazim preko celih obrva, na prednjem delu sa manjim pritiskom.


Za sada to ovako izgleda. Ukoliko imam više vremena i nanosim svu šminknu, onda ću upotrebiti i NYX Wonder olovku.


Češće je nanesem samo ispod obrve, ali sada sam odlučila da ih uokvirim, izgleda urednije. Naravno, izblendam nekom sintetičkom četkicom.


I za kraj, fotografija pre i posle. Svesna sam da mi obrve nisu simetrične, inače mi je leva ona neposlušna i nekako nikako ne mogu da ih sredim da budu potpuno iste, ali ni ne trudim se mnogo. Na fotografiji je razlika malo izraženija zbog ugla fotografisanja.

Šta vi koristite za popunjavanje obrva ukoliko to radite?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

16 comments

  1. Kod mene je lijeva isto kritična jer sam prije nekoliko mjeseci počupala više dlaka nego što sam trebala i nema šanse da mi narastu :D Muku mučim s njom i nadam se da će već jednom narasti pa da izgleda "normalno". Trenutno koristim Essence set za obrve i mogu ti reći da mi izgledaju mnogo ljepše nego što je to bilo prije. A prije sam koristila i ja Essence olovke i super su. Obrve su ti divne stvarno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako neki slučaj je i sa mnom bio. :D Rastu one, ali čudno nekako na dole, i ređe su. Videla sam taj post i set mi izgleda preslatko, mogla bih da probam. :) Hvala ti puno. :*

      Delete
  2. Odlične obrve! I sama koristim Essence olovke već dugo. Muku mučim s dugim obrvama pa ih često moram skraćivati, ali uglavnom sam zadovoljna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni to ne predstavlja problem, ali su mi svakako lepše kada ih skratim. :) Hvala ti puno! :)

      Delete
  3. Lijep su ti obrve i sviđa mi se način na koji ih popunjavaš. Ja sam do nedavno previše čupala gornji dio obrva i uvijek su mi bile ravne, htjela sam luk i lijepo ih pustim da rastu i rastu i sad sam dobila oblik koji želim, slične su tvojima, ali desna mi je skroz blesava i ne mogu je dovesti u red sa sjenilima tako da sad moram koristiti i olovke za obrve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Ja sam ranije takođe čupala malo više nego što sam trebala. Imamo sreće što su narasle. :D

      Delete
  4. Nista na coveku ne moze biti potpuno simetricno a narocito obrve, sto je dokaz da savrsenost ne postoji. :) Super post i veliki pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom, naravno. :) Hvala ti puno. Pozdrav! :)

      Delete
  5. Jako su mi tanke obrve prirodno, ali koristim isto essence i nyx olovku :D, mada često koristim i essence duo sjene za obrve da popunim prazninu :)
    Tvoje obrve su super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam da su te senke odlične, samo ja nekako nisam navikla. Hvala ti puno. :)

      Delete
  6. Odlicno ti izgledaju obrve. Ja koristim essence duo senke za popunjavanje koje su super zaista. :)

    ReplyDelete
  7. Super ti je rutina, i ja nešto slično radim no tvoje izgledaju normalno i bez pomoći :D
    Prelepu boju očiju imaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A meni su neobične :D Mislim da mi niko to nije rekao :D Hvala ti puno! :)

      Delete
  8. Ma odlicne su ti obrve i bez docrtavanja. :) Eh sto ja nemam takve..imala sam ih guste,ali upropastila sam ih i sad mi uopste ne rastu.Trudim se da uvek lepo nacrtam,i ja koristim ove olovke,aurinu nisam probala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :) Da, obrve se lako upropaste, evo baš sada mi se čini da sam im nešto uradila i da nikada neće izrasti lepo :/ Dobra je Aurina, samo meni nijansa ne odgovara nažalost.

      Delete