Aura Color OFF Nail Polish Remover


Nakon svih Aura lakova koje sam vam prikazala, za kraj sam ostavila ove odstranjivače laka za nokte*. Do sada sam koristima jednu vrstu odstranjivača, i to onaj Ebelin, plavi uglavnom, i bila mu verna dugo. Nakon što mi je stigao paketić od Aure, dok sam recenzirala lakove, koristila sam isključivo ove proizvode, a mislim da ću i nastaviti.



Ono što je meni bitno kod ovog tipa proizvoda je da je dovoljno jak da mi brzo skida lak sa noktiju. Ne volim trljanje nokatne površine do besvesti. Iz tog razloga uglavnom koristim one koje sadrže aceton. Ovi odstranjivači dolaze u dve verzije, oba su uljana, ali jedan sadrži aceton, drugi ne. Takođe mislim da dolaze i u različitim militražama. Moje pakovanje ima 100ml. Nisam primetila neku veliku razliku u smislu da je jedan znatno lošiji ili bolji od drugog. Skidala sam i crvene i crne lakove, i zaista, odlično se pokazao. Ono što bih naglasila jeste da je otvor jako mali. S jedne strane je to velika prednost, jer ne moram svaki put da zatvaram u procesu skidanja laka i ukoliko se desi da srušim, padne, neće napraviti veliku štetu, dok sa druge strane treba mi malo više vremena da natopim tupfer. Naravno, to smešno zvuči, i nije nikakva mana, ali je razlika u odnosu na druge odstranjivače koje sam koristila. Pakovanje je od tvrde neprovidne plastike tako da preostalu količinu proizvoda možete videti samo pod jakim svetlom.
Ja sam jako zadovoljna ovim odstranjivačima, i sigurno ću nastaviti da ih koristim.

Zanimljiva priča, sedela sam u sobi, verovatno listala blogove, i sve vreme mi je nešto jako mirisalo, ali drugačije. Nije bio moj parfem, niti bilo šta slično. Tek kasnije sam shvatila da mirišu tupferi iz kantice ispod stola. Ne bih znala da definišem isti, ali je jako lep. :D

Sastav: Acetone, Ethyl Acetate, Aqua, Propylene Glycol, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum / Ethyl Acetate, Alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum

Ovaj proizvod možete pronaću u Lilly drogerijama, kao i svim ostalim parfimerijama ili mestima gde se prodaje Aura šminka po ceni nešto većoj od 100 dinara.

*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

10 comments

  1. Zvuči vrlo interesantno i privlačno, kupujem prvom prilikom.

    ReplyDelete
  2. Meni miriše na one mirišljave papiriće koje smo imali kao mali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao sećam se tog mirisa. :D
      Pa definitivno je snažan, meni malo nedefinisan. :D

      Delete
  3. Definitivno kupujem čim potrošim ovaj Ebelin sa pumpicom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam taj do sada koristila. Pa verujem da će ti se i ovo svideti onda. :)

      Delete
  4. Kupila sam ovaj uljani odstranjivac pre neki dan i moram reci da sam veoma zadovoljna :) A sto se mirisa tice iz bocice mirise mnogo jako, ali kad se skida moram da se slozim da mnogo lepo mirise :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ali miris ostaje i nakon pranja ruku, a onda je baš prijatan. :)

      Delete
  5. Bas dosta citam o njima u poslednje vreme i moracu da probam cim mi se ukaze prilika. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. S obzirom na nisku cenu, ne možeš mnogo da pogrešiš. :)
      Nadam se da će ti odgovarati.

      Delete