Rainbow color tag

Mnoge devojke su pisale ovaj tag, pa hajde, što i ja da ne uradim. Ovo vidim kao priliku da vam ukratko napišem par reči o proizvodima o kojima nisam do sada pisala, ili koje sam tek spomenula.




CRVENA - za ovu boju biram moju Maybelline olovku. U pitanju je Color drama intense velvet lip pencil u nijansi #510 Red essential. Od kako je Ana napravila ludnicu sa ovim olovkama ja se nisam smirila dok ih nisam pronašla, naravno. I od cele palete boja ja sam naravno želela SVE. Ali hajde kao da budem racionalna i odaberem onu nijansu koju zapravo uopšte nemam. Sve ponuđene su mi bile veoma slične mojim karminima, ali sam shvatila da tamnu crvenu uopšte nemam. ( ?? ) Za cenu od 250 dinara mislim da ne možete skoro ništa ovako dobro da nađete, osim možda essence olovke za usne. Sve preporuke, pogotovo za ovu nijansu.

NARANDŽASTA - Dugo sam odbijala da probam proizvode brenda Mixa (ne znam zašto, čudna sam) ali sam ovu kremu kupila nakon gomilu pročitanih postova i hvaljenja u njima. Sve je opravdano. Meni je miris lep, drugačiji je osećaj kada je namažem na ruke, veoma brzo koža upije, i ono najbitnije, rešava mi problem jako suvih ruku. Ja sam moju skoro potrošila i sigurno ću nabaviti novu. Tačnu cenu ne znam, ali ukoliko sam dobro pratila, česta su sniženja u drogerijama pa ih možete probati tada.

ŽUTA - Prvo sam želela pod ovu boju da uvrstim ulje koje se koristi nakon depilacije, ali hajde, ipak mi je ovo draži proizvod. Pisala sam već detaljnu recenziju i to možete pročitati OVDE ukoliko vas zanima. Za mene je ovo najbolja maskara koju sam probala.

ZELENA - U pitanju je otkriće godine. Nisam ekspert za kosu ali se trudim da je održavam što bolje mogu. Bez peglanja, kidanja dlake, grubog češljanja itd. A šampone, maske i ostale preparate prosto kupujem na osnovu toga za kakvu kosu su namenjene i kojeg su mirisa. Probala sam i čuvenu Macadamia masku, i ne kažem da je loša, ali ja ništa nisam videla od tog oduševljenja o kom sve devojke pričaju, pa mi recite da li propuštam nešto? Probajte, cena nije visoka.

PLAVA - Za ovu boju sam se bez razmišljanja odlučila za ovaj proizvod. Zapravo sam još davno prvo probala onaj običan Nivein skidač šminke sa očiju i bio je okej. Ne preterano nežan prema koži, nisam ostala oduševljena. Onda sam kupila ovaj (samo u staroj verziji pakovanja, i kako kažu, formule) i skidao je šminku stvarno fantastično, mada me je malo peckalo za oči. Treći skidač je bio onaj u verziji mleka i on je dio najprijatniji, najviše je prijao mojoj koži ali nije skidao šminku toliko dobro. Kada mi je toga nestalo morala sam da kupim nešto što pre i odlučila sam da opet dam šansu ovom dvofaznom, jer kažu - nova formula. Istina, drugačiji je, čak mi se i pakovanje jako dopada. Čep je na odvrtanje ali je veoma ,,čvrst i stabilan''. Tečnost treba dobro promućkati pre upotrebe i ravnomerno se troši (što nije bio slučaj sa prethodnim). Nema više onog osećaja neprijatnosti i peckanja.  I ono najbitnije, zvučaću kao dosadna plaćena reklama, ali znate one za čišćenje kupatila/šporeta, gde samo iz jednog poteza sva prljavština nestaje? E pa tako je i sa ovim skidačem, verujte mi na reč. :D

LJUBIČASTA - I za kraj sam razmišljala šta da ubacim pod ovu boju i setila se jednog, nenamerno zapostavljenog proizvoda. Kupljen je davno (nekada sam imala običaj da tražim u Sephori kada mi zatreba neki proizvodi ali je danas ređe posećujem, zašto, ne znam) i verujte mi da se ne sećam kako i zašto, a pogotovo ne cene. U pitanju je jedna PRELEPA olovka za oči, u ovoj debljoj varijanti. Čak joj ni broj ne vidim. Ali baš ću se setiti da odem u Sephoru i potražim je opet, jer pogledajte koliko malo mi je ostalo. Ako bih pogla da je opišem u dve reči, odnosno na šta mene asocira to bi bilo ,,Fairytale ljubičasta''

Eto, to bi bilo to. O nekim proizvodima malo manje reči, o nekim malo više. Ovo bi čak mogli biti i moji favoriti. Nadam se da vam se post dopao i pišite mi koji su to vaši ,,all time'' favoriti?

Hvala vam na izdvojenom vremenu! :)

Share:

6 comments

  1. Šta je ovo zeleno Pantene, kako se tačno zove? Moja kuma ima sitne lokne i muku muči od kad su povukli onu liniju za kovrdžavu kosu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na fotografiji je u pitanju maska, Nature fusion, oil therapy. Jao ja sam dugo tražila onu njihovu kremu za lokne, ali ne postoji nigde. Ne znam da li je probala Keune kremu za lokne, ali meni je ona omiljena. :)

      Delete
  2. Super mi je ovaj tag, možda ga i ja napravim jednom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je bio interesantan, da bih spomenula proizvode koje volim, a nisam pisala o njima. :)
      Volela bih da pročitam. :)

      Delete
  3. Zanimljiv tag. U potpunosti se slažem se s žutom bojom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da je mnoge devojke baš vole, definitivno je jedna od najboljih. :)

      Delete